Procesy konsolidacyjne w gospodarce obejmują fuzje, przejęcia, upadłości oraz wiele innych działań ekonomicznych, prowadzących w konsekwencji do uporządkowania rynku. Nie ominęły one także sieci franczyzowych. Czytaj więcej »
Procesy konsolidacyjne w gospodarce obejmują fuzje, przejęcia, upadłości oraz wiele innych działań ekonomicznych, prowadzących w konsekwencji do uporządkowania rynku. Nie ominęły one także sieci franczyzowych. Czytaj więcej »
Selgros od ponad 20 lat jest blisko tych, którzy potrzebują wsparcia. Regularne inicjatywy, takie jak Spiżarnia Caritas czy Wigilia Caritas, pozwalają nieść pomoc tysiącom osób, zwłaszcza w okresie świątecznym. W tym roku oprócz działań, które na stałe wpisały się w kalendarz, Selgros odpowiedział również na bieżące potrzeby. Czytaj więcej »
Różnorodność w zespołach oraz równe wynagrodzenia to kluczowe wartości w Lidl Polska. Marta Florczak, pierwsza kobieta w zarządzie firmy, w najnowszym odcinku podcastu Lidl Polska „Fajna praca? Dobry temat” dzieli się swoimi doświadczeniami oraz opowiada o projekcie Kobieca Strona Lidla i działaniach wspierających różnorodność w organizacji. Czytaj więcej »
Sieć ALDI, dotychczasowy operator supermarketu w Supersamie, podpisała aneks do umowy najmu. Czytaj więcej »
Miłośnicy tradycyjnych polskich smaków mogą już robić zakupy w nowym sklepie internetowym Krakowskiego Kredensu, dostępnym pod adresem www.krakowskikredens.pl. To niepowtarzalna okazja, aby jeszcze przed świętami Bożego Narodzenia „otworzyć” Krakowski Kredens i wybierać spośród kilkudziesięciu rodzajów wyjątkowych zestawów prezentowych. Czytaj więcej »
Ostrołęka zdobyła serca głosujących w aplikacji Coca-Cola i tym samym dołączyła do miast, które jeszcze w tym roku odwiedzi świąteczna ciężarówka Coca-Cola. Czytaj więcej »
Dzięki akcji „Szkoły Pełne Talentów”, organizowanej przez Lidl Polska, klienci pomagają szkołom zdobyć potrzebne wyposażenie. Trzecia edycja bije rekordy zaangażowania – w akcji wzięło udział ponad 30% polskich szkół, które zebrały ponad 28 milionów Talenciaków! Znamy już wyniki tegorocznej edycji. Czytaj więcej »
Tej zimy trzy polskie browary rzemieślnicze postanowiły połączyć siły, żeby dobitniej pokazać wyjątkowość Porteru Bałtyckiego. Czytaj więcej »
600 prezentów mikołajkowych trafiło w ręce pacjentów poznańskich szpitali dziecięcych. „Paczka z uśmiechem” to coroczna wspólna inicjatywa Grupy Żabka, Międzynarodowego Stowarzyszenia Policji IPA oraz policjantów z Referatu Interwencyjnego Wydziału Sztab Policji KMP w Poznaniu. Czytaj więcej »
Henkel od 2005 roku współpracuje z Fundacją „Polki Mogą Wszystko”, realizując program stypendialny „Wiem, że warto się uczyć”, który wspiera uczniów z trudnych środowisk w ich rozwoju edukacyjnym. Tylko w tym roku przyznanych zostało 28 stypendiów. Do tej pory z programu skorzystało już 464 stypendystów, a firma przekazała na ten cel ponad... Czytaj więcej »
Marka Diamant po raz kolejny nagrodziła inicjatywy, które m.in. aktywizują lokalną społeczność, integrują wspólnoty oraz wzmacniają rozpoznawalność regionu. Po rozstrzygnięciu trzynastej edy-cji „Dobrych Działań” dofinansowanie otrzymali: Ochotnicza Straż Pożarna w Szyjkach, Fundacja Jak miło! z Malina, Uczniowski Klub Sportowy JU-JITSU i JUDO z Miejskiej Górki oraz XV... Czytaj więcej »
Święta to czas radości, bliskości i wyjątkowych smaków. To także doskonała okazja do ćwiczenia uważności, asertywności i skupienia się na własnych potrzebach. Jak to zrobić? Mondelez proponuje 7 kroków, które ułatwią świadome smakowanie. Czytaj więcej »
Kaufland osiąga kolejny kamień milowy i otwiera 250. sklep na polskim rynku. Nowa placówka w Bielsku-Białej, która rozpoczęła działalność 5 grudnia, jest symbolem dynamicznego rozwoju sieci. To wyjątkowe wydarzenie Kaufland uczcił licznymi atrakcjami dla całych rodzin oraz specjalnymi ofertami promocyjnymi. Czytaj więcej »
W dniach 6-7 grudnia 2024 roku odbędzie się kolejna edycja ogólnopolskiej świątecznej zbiórki żywności Caritas Polska „Tak. Pomagam!”. W akcję włącza się 128 sklepów Netto na terenie całego kraju. To już kolejny rok, w którym sieć aktywnie wspiera tę inicjatywę, mającą na celu pomoc osobom najbardziej potrzebującym. Czytaj więcej »
Już w czwartek, 5 grudnia, Lidl Polska otworzy nowy sklep w Opolu przy Al. Wincentego Witosa 44. Otwarcie nastąpi o godzinie 6:00. Czytaj więcej »
DHL eCommerce Polska wspólnie z Fundacją Czerwone Noski Klown w Szpitalu zapraszają do udziału w specjalnej akcji charytatywnej, która odbędzie się 6 grudnia 2024 roku. Tego dnia każdy z nas może pomóc wywołać uśmiech na twarzach dzieci przebywających w szpitalach, po prostu wysyłając lub odbierając paczkę poprzez automaty DHL BOX 24/7! Czytaj więcej »
Z okazji Świąt Bożego Narodzenia sieć Biedronka postanowiła po raz kolejny docenić wysiłek i zaangażowanie swoich pracowników. Ponad 73 tysiące osób otrzyma specjalne rabaty w formie voucherów o łącznej wartości ponad 73 milionów złotych. Łącznie w okresie przedświątecznym Biedronka wesprze swoich pracowników rekordową kwotą w wysokości 179 mln zł. Czytaj więcej »
Lidl Polska otworzy swój nowy sklep w Warszawie przy ul. Zyndrama z Maszkowic 2S. Otwarcie nastąpi o godzinie 6:00. Czytaj więcej »
Już w czwartek, 5.12.2024 r., Lidl Polska otworzy swój nowy sklep we Włocławku. Czytaj więcej »
Grupa InPost, lider rozwiązań logistycznych dla branży e-commerce w Europie, przedłużyła umowę z Newcastle United. Kontynuacja partnerstwa pozwoli InPost na dalsze wzmacnianie marki w Wielkiej Brytanii, która jest najdynamiczniej rozwijającym się rynkiem w ramach Grupy. Czytaj więcej »
Polacy uwielbiają wspólną celebrację! Ponad 83% respondentów deklaruje, że ważne jest dla nich, aby w święta i uroczystości rodzinne spotykać się osobiście – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Tchibo Warszawa sp. z o.o. przez agencję SW Research[1]. Czytaj więcej »
Firma Intersnack Poland może po raz kolejny pochwalić się tytułem Superbrands, który został przyznany wybranym produktom marki Felix i Przysnacki w ramach 18. polskiej edycji konkursu. Marka Felix znalazła się w gronie laureatów Superbrands Polska już po raz piąty, natomiast Przysnacki – po raz drugi. Czytaj więcej »
Lidl Polska już po raz 16. gra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. 2 grudnia do sprzedaży trafiła specjalna oferta gadżetów opatrzonych charakterystycznymi serduszkami i grafikami WOŚP. Czytaj więcej »
Największa polska sieć supermarketów zakończyła kolejną inwestycję, otwierając po gruntownej modernizacji sklep w Krośnie Odrzańskim. Ponowne otwarcie nastąpiło w czwartek 28 listopada. Czytaj więcej »
W środę 27 listopada swoje podwoje dla klientów otworzyły kolejne cztery sklepy ALDI – w czterech różnych województwach. Po raz pierwszy sieć pojawiła się w Nowym Targu i Kowalach, natomiast w Gorzowie Wielkopolskim i Koninie uruchomiła swoje drugie placówki. Łącznie ALDI posiada już 344 sklepy w całej Polsce. Czytaj więcej »
Za nami 32. Międzynarodowy Festiwal Filmowy EnergaCAMERIMAGE, czyli wielkie święto kina w Toruniu. W ciągu siedmiu festiwalowych dni artyści, widzowie, zaproszeni goście mogli oglądać filmy, rozmawiać o kinie, być częścią filmowej społeczności. W tej edycji do tej społeczności, jako partner główny i sponsor, dołączyła także marka Hortex. Czytaj więcej »
Carrefour ogłasza rozpoczęcie współpracy w Polsce z Uber Eats, globalną platformą dostaw jedzenia i produktów codziennego użytku. Na pierwszym etapie projektu obejmującym 17 polskich miast, klienci tej platformy będą mogli skorzystać w swojej aplikacji z bogatej oferty ponad 15.000 produktów, dostępnych do zamówienia z 40 sklepów sieci w Polsce. Czytaj więcej »
W dniach 29-30 listopada w całej Polsce odbędzie się Świąteczna Zbiórka Żywności organizowana przez Bank Żywności SOS. Akcja, której celem jest wsparcie osób potrzebujących w okresie świątecznym, obejmie ponad 150 sklepów sieci Netto, która po raz kolejny z rzędu została partnerem tego ważnego wydarzenia. Czytaj więcej »
Pyszne.pl prezentuje podsumowanie roku pełne apetycznych ciekawostek i analiz na temat stylu życia Polaków. Czytaj więcej »
W tym roku Biedronka przygotowała rekordową liczbę 165 360 paczek, w tym 84 700 tysięcy dla pracowników i 80 660 tysięcy dla dzieci. Łącznie na pakiety świąteczne, w skład których dodatkowo wchodzą przyjęcia świąteczno-noworoczne, największa sieć handlowa w kraju przeznaczy ponad 106 mln złotych. Czytaj więcej »
Marka BLITZbee nie tylko tworzy naturalne i funkcjonalne...
Wywiad z Adamem Dutkowskim – Product Management Managerem w...
Wywiad z Urszulą Bonecką oraz Moniką Ziembowską ...
Trzy pytania do Piotra Pilarskiego, Managera ds. Sprzedaży i...
Wywiad z Aleksandrą Jakubowiak, Martini Marketing Managerką w...
Spółdzielnia Mleczarska „MLEKPOL" w Grajewie otrzymała...
Stock Polska uruchomił jedno z najnowocześniejszych centrów...
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Polscy rzemieślnicy i ich smaki w całej Polsce ...
Jak rozmawiać z dziećmi o marnowaniu jedzenia? Najlepiej w...
Polska Izba Handlu zaprasza na briefing prasowy przed...
Jak podaje Centrum Monitorowania Rynku, największa wartość...
Miód coraz rzadziej kojarzony jest wyłącznie z tradycją i...
Ice tea to idealny balans między smakiem a funkcjonalnością...
Firma GIBAR wprowadziła nowy wygląd kartonu Śliwki...
Pyszny smak i najwyższa jakość to znaki rozpoznawcze...
Marka Fresh&Fruity ponownie zaskakuje miłośników...
Rewolucja w puszce...
„30 lat razembycia”...
Jeszcze więcej punktów i wyjątkowe nagrody dla klientów...
Startuje kampania z okazji UEFA Women’s EURO 2025...
Tego lata marka Soplica, która w swoim portfolio posiada m.in...
Pełnia smaku piwa nie wymaga alkoholu. Dzięki autentycznym...